#Shopping

När man åker in till Kalmar och ska shoppa saker till sig själv så slutar det ändå med att man kommer hem fullt med hästsaker istället, någon mer som känner igen sig? ;) Man tänker att "äsch jag kan gå i mina jeans ett tag till osv" bara för att man istället vill köpa ett nytt tävlingsset till ponnyn.
 
Nu har jag bestämt mig för att shoppa saker enbart till mig själv (ja nästan iallafall) när min lön för juli kommer in. Eftersom jag inte fått något sommarlov pga allt jobb så ska jag skämma bort mig själv med en ny garderob och andra roliga/behövliga saker. Till en början ska jag lägga undan pengar så jag har till mitt körkort som jag förmodligen ska ta i höst innan året är slut. På fredag ska vi in till kalmar för att köpa en iphone 4s till mig som jag velat ha i över ett år nu. Sen har vi planerat att åka till ölands djurpark och liseberg i slutet av sommaren. I höst blir det mycket shopping för de resterande pengarna samt inomhusskor & löpningsskor till innebandyn. Nu snackar vi tröstshopping på hög nivå, haha wiiiho ;)
 
Kan inte ens komma ihåg sist jag åkte in för att enbart shoppa saker till mig själv, ska bli såå skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0