Skänker en tanke och styrkekram ♥

Jag har inte varit i din situation gumman, det har jag inte och kan inte uttrycka just den känslan att ha förlorat någon så nära som du precis har gjort. Det enda jag förstår just nu är att du behöver en vän som finns där för dig, en vän som lyssnar och stöttar dig framåt, jag är mer än villig att vara just den vännen för dig. För du har alltid varit den som funnits där, alltid den som fått lyssna på mina problem tills du somnat, alltid du som önskat andra lycka och alltid du som är starkare än en oxe i psyket. Jag kan inte förstå vad du just nu kämpar dig igenom hjärtat för jag har aldrig varit där själv men jag vet att du kommer att klara av det. Att det är jobbigt är förståeligt för jag har sett dig kämpa i flera veckor för att hålla tårarna inne av det här skälet. Du är inte den som ger dig eller den som faller till botten utan att kämpa dig upp igen. Men ibland blir det för jobbigt för att alltid vara stark men att vara stark betyder inte alltid att man aldrig är den som faller. You´re the strongest woman, person I ever knew
 
Likaväl som jag alltid skrattar tillsammans med dig så sörjer jag och gråter med dig. Det är lika självklart som att löven faller om hösten, att knopparna slår ut på vårkanten och att snön faller fritt på vintern. Du vet vart du har mig och min tröstande axel/famn. Den sista som lämnar dig, det är jag. Titta dig om din höger axel, där är jag med dig jämt, ibland syns jag och ibland inte - men jag är alltid där. Jag älskar dig så otroligt mycket Amandha, det är verkligen hemskt att se och höra dig vara så ledsen. Tiden läker tyvärr inga sår men det sätter ett plåster kring det och gör det mindre smärtsamt.
 
- What doesn´t kill you makes you stronger
 
 
 
Jag finns där för dig även när världen är såhär orättvis och när livet sviker. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0