Sorry guys!

Nu måste jag tyvärr kila iväg till jobbet, glömde göra tidsinställda igår men slutade så sjukt sent och jag var så trött. Inatt sover jag hos min mormor och de har inget internet så uppdatering kommer vara lika med noll. Men det vi missar idag, kommer i morgon! I morgon utlovas ridbilder som togs alldeles nyss. Känns så skönt att vara tillbaka på Paddingtons rygg efter 11 dagar "semester"! Men vi hörs i morgon helt enkelt!
 
Puss&kram på er underbara ♥
 
 
Vänta, vänta, vänta! Kom på en bra sak nu, haha. För att ni ska ha lite att göra medan jag är borta så kan ni få fråga saker, som en minifrågestund som jag svarar på i morgon när jag kommer hem! Så sätt igång! :D

Kommentarer
Postat av: Pontus

Hur är det att vara vän till Jennifer?
Hur många hästar har du?
Tycker du om pizza?
Gillar du kaniner?
Hur många barn vill du ha?
Är du snygg?
Är du en snosunge?
Vad älskar du mest med dig själv?
Vad hatar du mest med dig själv?
Hur många syskon har du?
Är du en vilding?
Festar du varje helg?

2012-07-13 @ 15:23:22
Postat av: Emma Waltersson

Jag såg på facebook, de va nån bloggläsare som var hemma hos dej. Ful fråga men, får man komma? xD

2012-07-13 @ 19:51:46
URL: http://emmawaltersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0