Tar båten över

Åh, nu har pappa beställt min biljett. I morgon åker jag själv över till Gotland till min underbara familj på pappas sida. Saknar de så det gör ont i mig, mina underbara systrar och min lillebror ♥ På sommaren skulle jag lätt kunna vara över till Gotland hela tiden, så otroligt vackert är det och som sagt så trivs jag mer än bra där. Däremot skulle jag aldrig kunna flytta över dit, skulle känna mig instängd eftersom det är en ö långt härifrån. Kärlek till hela den underbara ön.
 
Ska bli skönt att ta en paus härifrån och bara släppa allt, bara vara utan krav och måsten. På gotland kan jag verkligen slappna av, vara mig själv och må otroligt bra. Strosa runt lite i Visby, gå ner till kneippbyn, långa strandpromenader och bara andas in lugnet. Love.
 
Bilder utlovas såklart då jag tar med min dator och uppdaterar er därifrån. Tyvärr kan jag bara stanna tills på söndag kväll men det är ändå någonting liksom. Idag skrev min lillasyster att de skulle till kneippbyn och jag hoppas att de får fint väder och mycket trevligt!
 
 
Den här bilden hade Johanna lagt upp på facebook, ni ser ju själva hur dö-fint det är!
(kan knappt tro att det ligger i Sverige, hehe)
Bästa pappa och lillasyster. Ska krama ihjäl dem när jag kommer över, åh så jag längtar! Fick en tår i ögat just nu, det är människor som betyder - ni vet sådär alldeles extra och som alltid får mig att må bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0