Torkar tårarna

Igår grät jag av sorg och smärta.
Idag gråter jag av lycka och glädje, tack vare mina bloggläsare/vänner.
Kan inte med ord beskriva känslan att ha de goaste bloggläsarna i hela vida världen för det råder det inga som helst tvivel om att jag har.
Tack för alla fina ord du skrev till mig och tack så oootroligt mycket för filmen Berta!
 

Det slår mig varje gång hur duktiga ni är på att sätta ihop filmer, ni har verkligen talanger.
Det är en ära att i sig veta att en annan människa som endast läser bloggen har tagit sig tiden att ladda ner filmer, musik och bilder bara för min skull.
Du lyste precis upp min kväll och gjorde den om möjligt ännu bättre! TACK! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Waltersson

ÅÅH du rider verkligen som en gudinna Elin! Och paddes steg alltså...det är sååhäääär otroligt fint!! Kram på dej <3

Svar: åh tack så otroligt mycket fina Emma! Blir verkligen jätteglad! Kram <3
Elin Ljunggren

2012-07-08 @ 08:59:22
URL: http://emmawaltersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0