Vi hade iallafall tur med vädret.....inte riktigt så nej..

Eftersom det var ett så otroligt fint väder här i Mönsterås så valde vi bort blåbärsplockningen och valde istället att åka till högsby och bada, Jag, Johanna och Marcus. När vi kom dit började det spöregna och åska. Hur kan man ha sån fruktansvärd otur? I allafall valde vi ändå att hoppa i men vi badade liksom inte för vi vågade inte det pga åskan. För om den nu skulle slå ner vore det ju inte så himla kul att stå där med håret åt alla håll och stötar genom hela kroppen.
 
När vi skulle byta om så fick jag för mig att jag skulle hoppa ifrån 10:an innan vi åkte, alltså det var ett stort hopptorn där. Det högsta man kunde hoppa ifrån var 10 meter och tro mig, det är GALET högt. Anyway, jag bestämde mig för att göra detta som en sista grej liksom. Bad Johanna att filma och nedan har ni filmen.
 
 
Kan inte med ord beskriva den SMÄRTAN jag hade i öronen efter det hela kvällen. Blev ett förfärligt tryck i öronen så igårkväll käkade jag smärtstillande tabletter och fick sova med bomull i öronen samt mössa/halsduk runt huvudet, HAHA!

Kommentarer
Postat av: Emma Waltersson

Usch..haha xD Är de i gösjön? :))

Svar: Haha ja det är det! :)
Elin Ljunggren

2012-07-13 @ 20:06:25
URL: http://emmawaltersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0