Visste ni att...

♦ ... Min största fobi är ormar. Jag är verkligen helt sjukt rädd för ormar och har drömt många mardrömmar om att de kvävt ihjäl mig. De på jobbet skrattade åt mig när det var en orm på TV:n för då skrek jag och sprang genom hela korridoren. Pinsamt värre men är man rädd så är man. En gång när vi skulle springa slingan på 2 km med skolan på tid så hade jag en bra tid och kanske bara 500 meter kvar till mål. Då ligger det en ormjävel över stigen och jag tvärnitade och vände och sprang åt andra hållet tillbaka på 1,5 km. Så fort någon bara säger ordet orm så drar jag automatiskt upp benen. (Nej, det kommer inte en bild på en orm i detta inlägg, skippar helst den hjärtattacken!)
 
♦ ...Den här bilden togs bara några timmar innan vi åkte och hämtade hem Paddington?

Hämtade ju honom efter skolavslutningen den 18 Juni 2010.
 
♦ ... Jag kan sitta i timtal och bara lyssna på texterna i låtar.  Kan relatera varenda låt jag lyssnar på till något som har med mitt liv att göra. Terapi kallas det med andra ord. Just nu lyssnar jag på "P-F" - Magnus Uggla, haha ni kan ju alltid börja undra varför om ni vet hur den texten går ;)
 
♦ ... Jag ägde mitt B-ponny russ i över 7 år. Inköpt när jag var 6 år och var helt oinriden. Tävlade sedan mycket på klubbhoppningar och kom nästan alltid hem med rosett. Den ponnyn var helt outstanding även att jag till en början spottade grus varje ridpass. Ångrar mig något otroligt mycket att vi aldrig kom ut på lokaltävlingar... hade trots allt licens och allt. Anledningen att vi aldrig kom ut var för att jag inte vågade, det var för mycket folk som tittade på mig...
 
♦ ... Det kan vara så att jag snart får hem ett nytt projekt till gården, wooopps. ;) Mer än så får ni inte veta.....än.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0