You don´t know how strong you are until being strong is the only choice you have

Vissa människor behöver verkligen lära sig vad ordet RESPEKT är för något!
För nu har jag verkligen tröttnat på alla lögnare bakom min rygg, trött på idioter.
Är trött på att alltid vara den som får ta all skit, hallå?! Jag är ingen jävla robot.
 
Har varit så ledsen hela dagen, så fruktansvärt ledsen. Tårar har fallit och nu är jag precis matt i hela huvudet.
Förstår inte att vissa människor kan leva utan något som helst samvete. Jag orkar inte ta allt mer nu.
 
Vissa dagar i livet så känner man verkligen bara för att dra flera tusentals mil härifrån och aldrig mer komma tillbaka. Idag är en sån dag and I can´t tell you why...
 
Men om ni lyssnar på den här låten så förstår ni precis hur jag känner det just nu:

 
 
Det har hänt saker, sanningar har kommit fram från lögner på för kort tid vilket har gjort att jag inte haft ork till att blogga. Återkommer när jag mår bra.... helt okey igen..

Kommentarer
Postat av: dominika

det finns ca. 7 miljarder människor på jorden, låt inte en förstöra din dag! det här klarar du elin, det vet jag. kram <3

2012-07-05 @ 22:47:24
URL: http://mares.blogg.se
Postat av: Berta K

Hoppas allt löser sig Elin. Du är inte värd att bli behandlad så. Kram på dig <3

2012-07-05 @ 23:20:38
URL: http://bertaslife.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0