You light up my world like nobody else

Som många vet så var jag otroligt ledsen igårkväll. Brukar alltid kunna skaka av mig all skitsnack och prat bakom min rygg men det som hände igår, ja det orkar jag inte ens prata om. Igår var jag säker på att ingenting, verkligen ingenting kunde trösta mig eller få mig på bättre humör.... tills min bästa vän hörde av sig och fick mig på världens bästa humör istället. Jag får verkligen ett kvitto på att hon är min bästa vän, gång på gång. Det spelar ingen roll om vi så skulle sitta i öknen i Afrika utan vatten, eller i tsunamin i Thailand, jordbävningen i Kina för hon får mig ALLTID på bra/bättre humör.
 
Men vet ni vad det absolut bästa är? Det är att hon snart sitter i en bil från Malmö till Växjö och att jag i morgon efter jag slutat jobbet tar bussen till Nybro och så plockar de upp mig där och åker tillbaka till Växjö för att spendera min lediga Söndag med henne!! Ska krama sönder min underbara Jennifer
 
Det här postade hon på min logg idag på facebook, hon vet precis hur man får mig lycklig, helt otroligt.
 
Kom alltid ihåg att för mig är du betydelsefull och hur älskad som helst. Skulle aldrig bya bort dig mot något som helst i hela världen, aldrig. Du är helt fantastisk!

 
 

Kommentarer
Postat av: Berta K

Först och främst vill jag bara säga att du är så himla grym! Du & Paddington passar som handen i handsken och ni är så otroligt fina ihop. Satte ihop en liten ''idolfilm'' till dig då jag verkligen har dig som en förebild och verkligen diggar dig & din blogg. Hoppas också att du mår bättre sen igår. Ingen har rätt till att trycka ner dig men det kommer alltid finnas vänner & bloggläsare som stöttar dig när du mår dåligt. Här har du filmen: http://www.youtube.com/watch?v=aHll-u5YrFU&feature=youtu.be
Kram ♥

2012-07-06 @ 21:20:46
URL: http://bertaslife.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0