Allt har ett slut, förr eller senare

Igår hände det en sak som fick mig att tänka efter, vad det är vill jag egentligen dela med mig av så inte fler drabbas av detta men tänker inte göra det för jag har sagt att aldrig ska hänga ut någon. Det har länge varit aktuellt för mig att byta blogg men av en anledning har jag fortsatt stanna på elevating dock mot min vilja. Nu kanske ni förstår varför jag inte var så närvarande den sista tiden på föregående blogg. Jag ville föra över alla mina bra idéer hit för den här bloggen ska jag satsa på som sagt var. Ville spara på krutet för att kunna explodera ut här.

Jag hann inte ens säga hejdå till elevating eller er läsare där för jag kunde inte logga in... Därför blev det lite huxflux med att byta och sådär men än så länge känns detta hundra procentigt bra. Kan inte förstå att människor kan vara så otroligt avundsjuka och bara vilja förstöra för andra för att de ska framstå som bättre. Har aldrig blivit så förolämpad i hela mitt liv som jag blev igår men vi som vet, vi vet ju vad som är sant och inte. Nu vet jag vilka människor jag vill ha i mitt liv och inte. Falska påhopp och falska visioner går fet bort. Har raderat den här människan helt ur mitt liv, såna människor vill jag inte ha i mitt liv. Att hitta på visioner och andra berättelser, det gjorde man på högstadiet ;) Pinsamt värre att vissa människor har en tendens till att även stanna där. Usch usch usch...

Som min text i headern lyder:
What doesn´t kill you makes you stronger!



Blev ni positivt eller negativt överraskade av nyheten? :)

Kommentarer
Postat av: Emma Waltersson

Jag blev nog mest chockad, lite besviken på att man inte längre kan kalla dej för Elin på elevating, utan måste förklara allt nu vem jag menar om jag pratar om din blogg eller nåt sånt, då det faktiskt händer ibland eftersom jag fortfarande kan säga "gaah! jag har träffat eliiin!!". Men det kommer bli SJUKT spännande och roligt att följa din egna blogg! :) kram <3

2012-06-06 @ 22:34:16
URL: http://emmawaltersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0