Ännu ett toppenpass avklarat!

Blev sen ridning ikväll, kom in bara för en stund sedan. Det är såå mysigt att ha hästarna på gården, så nära sig så man kan bestämma när på dygnet man ska rida. Jag älskar att rida på kvällarna, det är så lugnt och skönt. Padde verkar också trivas bra med det. Ikväll red jag ett dressyrpass, en vanlig genomkörare helt enkelt och Paddington skötte sig så otroligt bra. Massor av beröm fick han och såklart mycket godis efteråt. Allt blir bara bättre och jag känner skillnad på honom nu än för två veckor sedan. Det är så kul! :D

Min lillasyster klickade lite bilder ifrån början av passet:


Eftersom detta /&)%(")&)%&) internet inte vill fungera så kan jag inte ladda upp fler bilder, de kommer i morgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0