Dagen, so far

Vi satte oss i bilen straxt efter klockan 6 i morse, dunkade musik hela vägen och alla var taggade, nästan alla då Amandha sov 99 % av resan, typ. När vi kom fram vid halv 9 så lastade vi ur Paddington, gav han frukost och sedan åkte vi till tävlingen där jag gick banan inför första kvalklassen. Tittade på alla B-ponnys och åkte sedan tillbaka till Padde och jag skrittade en sväng runt där på honom då han stått väldigt länge = fullständigt kaos.
Sen bar det av till tävlingsplatsen och ja, ni vet ju hur det gick... 
Åkte tillbaka med Padde och sen checkade vi in på campingen. Amandha och jag har ju en egen stuga så att säga. När vi körde runt här på campingen och letade efter just vår stuga så fick vi en chock. Trodde inte det var sant när vi fick syn på stugan vi skulle tillbringa dessa två dagar i.
Stugan stod längst bort på campingen, inga grannar eller någonting. Alla andra stugor är i princip nya så att se den här utvändigt gjorde inte oss imponerade precis. Men skenet bedrar, invändigt var det hur mysigt som helst och vi STORMTRIVS. Döm aldrig huset efter dess... ålder ;)
 
Eftersom Amandha och jag var svettiga och sådär lagom äckliga så bytte vi om och gick ner till badet för att ta oss ett dopp, mitt absolut första för iår!
 
.............Men de bilderna får ni senare ikväll för nu ska vi iväg och käka! :D

 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Ni är så jäkla fina ihop! Älskar din blogg Elin, min största förebild asså! Tack för att du är den du är, och hälsa pållarna från mig! :D Pussa lite på Padde från mig nu också (även om han inte vet vem jag är) så lovar jag att ni vinner imon! Det ska jag se till! :D Kram!!

Svar: Shit vad GLAD jag blir, tack så otroligt mycket fina fina fina du! Det ska jag göra! :D Kramar från mig och Padde!
Elin Ljunggren

2012-06-29 @ 19:50:38
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0