Dagens galenskap avklarad

Som jag skrev igår så hade jag lovat min vän Liza att hjälpa henne med matten. Jag var inte helt hundra på om Liza befann sig i skolan idag så skrev på facebook till en i min klass och hon visste inte om hon var där. Sen vid halv 12 så loggar en annan klasskompis in och jag frågar henne om hon var i skolan. "Ja hon och du skulle räkna matte sa hon" och matten började vid tio över 11!!! Fick en sjuk ångestattack kan jag säga er. Här satt jag i min sovtröja och rufs i håret vid halv 12. Tog på mig snabbt som fasen och slängde mig på cykeln och cyklade iväg. Klockan var då fem över halv 12. Jag var inne i mattesalen klockan KVART I 12.

Alltså lyckades jag cykla ner till skolan ifrån mig på 8 minuter lite drygt och det är 6km dit, 2,5 km på grusväg dessutom. Ni kan ju bara tänka er hur snabbt det gick. Var där och hann hjälpa henne iaf så nu är vi färdiga med Matte B allihop! Cyklade hem igen efter att ha hjälpt henne med det sista talet som var lite knepigt. Så har cyklat 1,2 mil redan och ikväll är det hoppträning. Känns så jäkla bra. Älskar att ha kommit igång med träningen nu igen.

Mina ben skakar just nu och har hävt i mig vatten (som jag annars avskyr). Nu ska jag fortsätta med inlämningsuppgifterna! Byee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0