Dagens klass, LA

Resultatet håller i sig, typiskt nog men nu har vi testat på LA och det gick ändå bra. Han hoppade dessutom helt kanon på framhoppningen, sen la jag han dåligt på banan. Det kändes aldrig svårt, höjden är inte något problem, det är bara något som inte stämmer för tillfället helt enkelt. Men som sagt, inget att deppa för i morgon är det B-final, då SKA det gå BÄTTRE.
 
Ska skriva ner ett viktigt och bra åsiktsinlägg nu om hur jag tänker och varför jag vänder allt negativt till positivt. Jag har ju trots allt blivit utesluten i alla klasserna men håller ändå samma goa min. Tror det kan bli en riktig tankeställare!
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Lovar att ni var snyggast av alla där! :D

Svar: Är man inte bäst får man vara snyggast, right? ;)
Elin Ljunggren

2012-07-01 @ 15:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0