Det är viktigt att ta tillvara på det man har, så länge man har det.

Där jag är nu i mitt liv - vill jag alltid vara. Jag mår så sjukt bra! Allt går bättre än någonsin med Paddington, har en otrolig familj och oslagbara vänner. Nu börjar jag förstå på riktigt att sommaren är här, jag slipper plugg på 2 månader. Fyfan vad jag är glad rent ut sagt.

Nu ska jag verkligen ta tillvara på den här stunden i mitt liv, dagarna innan jag fyller 18 för man vet aldrig när det vänder och går mot det sämre igen. Idag lever jag för stunden, det ska jag fortsätta att göra. Strunta i att känna efter och tycka så mycket. Nu ska jag bara köra, tuta och dra igenom.

Inviger mitt sista sommarlov med att byta om nu och ta en mysig skritt-tur ute i skogen i solskenet med min finaste Paddington. Ska andas in lugnet, bibehålla det i kroppen och bara leva.



Det är som att vakna på nytt, som att väckas till liv - som att släppas fri!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0