11 dagar

Kommer inte ihåg någongång under hela gymnasiet som vi har haft såhär mycket inlämningar och prov som vi har haft den senaste månaden. Det är många kurser som tar slut nu efter sommaren och lärarna är jätteduktiga på att fördela arbeten som alltid ;) Ironi av högsta grad där ja. Efter sommaren slipper jag dessa ämnen, Matematik B, Engelska B, SOMS (människan socialt och kulturellt), alla tre Omvårdnadskurserna, Naturkunskap A, Idrott och hälsa A. Med andra ord har jag haft att göra den senaste tiden. Idag ska 4 inlämningar in, har bara lite att skriva kvar på två av dem. Känslan av att idag bli färdig med en kurs som jag inte ens i mina vildaste fantasier trodde att jag skulle klara av, nämligen Matematik B. Nu är jag färdig med den kursen och jag är glad att jag inte hoppade av när det blev som jobbigast!

Nu är det bara den här pluggveckan kvar av den här terminen, nästa vecka är det lite schemabrytande med tex friluftsliv, brännbollsturneringar osv. Så skönt! Även att jag jobbar hela sommaren så längtar jag ändå. Tänk att fylla 18 år, kunna tjäna sina egna pengar, kunna betala nästintill hela mitt körkort själv. Nästan dags att ta rullatorn och sätta på sig glasögonen också? ;)


Eftersom ingen ska ha min mattebok efter mig så kanske det är värt att testa bränna upp den bara för känslans skull?


Kommentarer
Postat av: emma hellgrenn

hahahaha, tagga looov ju :D



du ska väl vara med på superhelgen med din superponny?

2012-06-04 @ 23:00:52
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0