Elinlinnealjunggren.blogg.se


Hej och välkomna tillbaka till min "nygamla" blogg! :D '

För er som har hängt med mig ett tag vet att jag bloggade på den här bloggen innan elevating. Älskade den här bloggen men ville testa på hur det var att blogga med någon, nu har jag testat på det och slutsatsen blev - jag är starkast själv. Därför har jag valt att återvända hit vilket jag gör med stor glädje. Alla gamla inlägg på den här bloggen kommer att vara kvar som minne men nu fyller vi ut bloggen med nya goa inlägg. Nu är jag här för att stanna - för all framtid! Det här känns så rätt, det känns så mig!

Angående designen så är det lite som ska finjusteras eftersom jag fick byta snabbare än tänkt hit så har jag inte varit förberedd på att det skulle ske nu. Men det kommer en menyrad där ni kan klicka er in för att läsa mer om mig och mina hästar. Sen ska även rubrikerna fixas i ordning men annars är jag i fas!

På elevating har jag hållt tillbaka hur mycket som helst. Har aldrig vågat skriva av mig allt jag känner/tycker då den bloggen aldrig har känts som "mig". Nu är jag mer mogen att ta steget över hit, tillbaka till mig själv. Elevating karusellen har gett mig mycket nya erfarenheter i bagaget som jag tänker använda i framtiden. Nu är elevating blott en historia som jag lägger bakom mig helt och hållet och blickar med stora ögon framåt på den här bloggen. Utan att säga allt för mycket så kan jag säga att jag har stora planer för elinlinnealjunggren.blogg.se. Jag tänker satsa och se vad som händer och vart det kan sluta. Varje dag komma med nya, fräscha bilder och varierade, strukturerade inlägg. Mitt hästliv blandat med mitt vardagsliv som 18 åring. Allt är så otroligt igenomtänkt och snart kommer ni att få veta ännu mer. Jag är som en annan person än innan då jag drev den här bloggen, lite fler hår på nacken och mer skinn på näsan men fortfarande samma ödmjuka människa.

Nu klipper jag bandet och hälsar er hjärtligt välkomna hit - en blogg full med galenskaper, hästar, utvecklingar och förhoppningsvis lite inspiration!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0