Följdfrågan lyder

Fick en kommentar om att jag läser Linn Olssons blogg och det gör jag, varje dag. Såhär är det, jag läste inte Linns blogg när hon provocerade och betedde sig illa som många påstår och därför kan jag inte döma henne för jag har inte sett det med egna ögon. Jag började läsa teamSL precis innan de gjorde sitt uppbrott och då la jag inte märke till någon provokation. Och idag när jag läser hennes blogg så finner jag ingen elak provokation så därför fortsätter jag att läsa hennes blogg. Jag dömer INGEN innan jag själv bildat en uppfattning och av den uppfattningen jag fått ifrån Linn är att hon är en genomgo person både i bloggen och i verkligheten. Vad hon har gjort innan jag visste att hon existerade är bara upp till henne. Jag har aldrig farit illa eller sett att hon pikat andra i hennes inlägg. Förstår ni?

Det är detta jag menar. Provokation uppfattas väldigt olika i allas ögon. Det som jag tycker är provokation kanske inte någon annan anser vara det och vise versa.

Hoppas du fick svar på din fråga nu Johanna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0