Från hjärtat, tillägnat...ER

Varje dag skriver jag inlägg efter inlägg efter inlägg.....efter inlägg. Lägger ner många timmar och offrar ibland (väldigt ofta) mina minimala sovtimmar just för att skriva inlägg eller svara på kommentarer/mail/facebook - you name it. Det här gör jag inte bara för min egna skull, för att jag ska ha något att kika tillbaka på när jag blir äldre utan även för att jag vill nå ut med någonting som NI kan ta lärdom om. Många har genom mina inlägg förstått vad mitt budskap med bloggen egentligen är och detta får jag ofta mycket creed för. Med budskapet "Kan jag, kan du" driver jag den här bloggen framåt tillsammans med er. Jag vill få er att tro på er själva om det så är i ditt vardagsliv, hästlivet eller whatever - här ska alla trivas och må BRA. Det är min stora uppgift här på bloggen. Jag kör på konceptet att vara snäll rakt igenom, skulle ALDRIG vara elak för sån är inte jag så hoppas inte ni fått den bilden av mig. Jag är inte en stöddig person som ska sticka ut och spela något jag inte är. Någonting som jag vill att ni ska förstå är att oavsett hur du ser ut bakom skärmen, hur bra du är på någonting, hur duktig du är i skolan osv.. så kommer jag ALLTID att acceptera dig för den du är, alltid. Tveka inte på det, tveka aldrig på att skriva till mig eller ta steget att prata med mig i verkligheten. Fick en kommentar på bloggen en gång som löd ungefär såhär "Såg dig idag men vågade inte gå fram och hälsa, grattis till placeringen med Padde" - det fick mig att må dåligt rent ut sagt samtidigt som jag blev glad förstås men ändå...Vill inte att ni ska vara rädda för att komma fram och prata med mig, jag bits inte och ägnar gärna min tid att prata med er! Ha det i åtanke :)
 
Skriver det här direkt från hjärtat ut här till ER, När man får såna här kommentarer tillbaka inser jag att jag lyckats med det jag vill få fram. Kanske låter tjatigt men jag blir minst lika glad över saker ni gör för mig som jag gör er glada med mina inlägg. Det blir som en sluten cirkel av glädje, tillslut. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

du biter mig varje gång vi pratar ju, :O:O haha

2012-06-27 @ 20:34:00
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0