Friluftsdag

Det är nog enda dagen på året man får gå i mjukisar, mjukiströja, linne, boll på huvudet, nästan osminkad och joggingskor. Pratar såklart om friluftsdagen vi har idag. Ska faktiskt bli jättekul då jag tycker om att vara ute och göra praktiska saker. Det här ingår i idrottsbetyget och gör jag bra ifrån mig så får jag MVG i det så idag är det jag som inte ligger på latsidan iaf. Är relativt pigg nu men inte i morse när jag vaknade kan jag säga er, precis som alltid med andra ord. Istället för en vanlig väckarklocka så behöver jag ha en väckarklocka som tjuter väldigt högt, som även har armar och kan dra mig ur sängen......så slipper mamma eller mina syskon det jobbet ;)

Idag ska jag och en till vara matansvariga det vill säga att jag och Sofia ska få en kasse med livsmedel och sen ska vi göra mat utav det till hela klassen, gutt då jag älskar matlagning! Är en fena på det när jag tar mig an det jobbet men det här blir en utmaning då vi ska utföra allt på stormkök.

Åh well, har fortfarande en go magkänsla angående Paddington. Det är så fruktansvärt kul när man för en gångs skull känner att det går framåt för var dag som går. :D Idag ska han få sig ett markarbetspass med studs tänkte jag och i morgon kör vi på dressyrträning! Blir nog kanoners.


Kommentarer
Postat av: ebba

När ska ni tävla nästa gång? :)

2012-06-12 @ 14:24:34
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0