Glad midsommar!

Min sista midsommar som 17 åring - wiiihoo!

Tanken var att jag skulle ha firat den här dagen/helgen med min pappa, mina syskon och Amandha i pappas sommarstuga så igårkväll åkte jag dit efter jag hade ridit och jobbat. Så igårkväll sov jag i tält hemma hos pappa men innan jag skulle gå och lägga mig fick jag en större överraskning då pappas telefon ringde och han sträckte fram luren till mig...
 
I andra änden av telefonen svarade min bästa vän Jennifer som sa att hon skulle komma och hämta mig och Amandha idag. Som ni kanske vet bor hon i Malmö och jag trodde seriöst att hon skämtade vilket hon till min stora glädje inte gjorde!
Så idag åkte jag hem från pappa, fixade iordning mig och nu sitter jag och Amandha och väntar på att hon ska komma och plocka upp oss!! Sen drar vi iväg med en gång till Växjö och firar midsommar. Det bästa som finns är överraskningar som dessa. Mina underbara vänner, helt oslagbara, just saying!! ♥
 
Tänk att om bara någon timma får jag hålla om den människa som jag älskar över allt annat. Jag hatar att vänta på saker MEN ibland är den spännande längtan värt att vänta på. ÅH lyckligare Elin, hittar ni inte någonstans just nu!
 
Nu får ni ha en så otroligt bra och härlig midsommar så hörs vi här på söndag med massor av bilder! Ät gärna upp sillen åt mig för den vill inte jag ha, haha! Vi hörs mina fina läsare där ute! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh älskar den bilden!!!

2012-06-22 @ 15:12:23
Postat av: Johanna

din ENDA midsommar som 17-åring...??? x)

Svar: None
Elin Ljunggren

2012-06-22 @ 16:32:22
Postat av: Dominika

Var det Jennifer som köpte milona innan? Eller hon hette något annat? Asså haha, jag har ingen koll känner jag ;( Och jag som läst din blogg hela tiden xd Svara gärna på fb eftersom jag inte har blogg längre :)

2012-06-22 @ 19:46:06
Postat av: Felicia

Fin blogg! Vackra bilder och en söt tjej! Kan det bli bättre? :D

2012-06-24 @ 13:01:54
URL: http://fepe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0