Gnuggar mig i ögonen

Hjälp, vad jag är trött ikväll alltså. Jag är sån att jag blir inte trött under tiden jag utför ett arbete eller en syssla men på kvällen när jag varvar ner så känns det i varend liten muskel i kroppen. Har ändå gjort mycket idag som jag glömt bort. Cyklade klockan 7 ner till jobbet, jobbade från 07:30-13:30. Cyklade sedan en omväg till mormor innan jag cyklade hem igen för att pumpa cykeldäcken. Har cyklat runt 1,5 mil idag sammanlagt alltså. Sen nu ikväll har jag sysselsatt mig med att börja med att smörja magplatta och lite sånt där för att underlätta morgondagen så mycket som möjligt. Plockat in i transporten och lagt upp mat. Red sedan vid klockan 10 en sväng barbacka i skogen med Paddisen, han pinnade på - i sin takt ;)
 
I morgon blir en minst sagt lika stressig dag som den här dagen har varit. Så mycket som ska göras, packas och fixas innan. Ska hinna med att lägga upp all mat som ska med, duscha Padde, rida Padde, duscha mig själv, smörja det sista, städa mitt rum, packa mina vanliga kläder + dator och alla sladdar till det osv. Detta ska jag ha hunnit med innan klockan 4 för då ska jag jobba. Wish me luck! Jobbar till halv 10 så då är det bara hem och sova som gäller, ställa klockan på 06:00 och tuta iväg mot tingsryd. Huh, blir trött bara jag tänker på allt jag ska göra i morgon, blir helt stressad men känner mig samtidigt lugn. Gäääsp.
 
Vi hörs i morgon, förhoppningsvis ska jag trycka in inlägg då och då i mitt spikade schema. Godnatt ♥
 

Milton fick stå för bilden ikväll, lille sötsaken som fått en helt egen vilja - mer om det kan du läsa i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0