Godmorgon!

Har suttit med min underbara lillebror på glasaltanen och käkat frulle nyss, klagar inte över utsikten vi har där vill jag lova, så otroligt fint! Pratade lite om framtiden, när vi ska flytta hemifrån och sånt där man gör med sina 8 åriga småbröder ;) Han sa iaf att han ville ha en egen dator snart så att han kunde spela lite på den och när han blev äldre så skulle han skaffa facebook, skype och blogg -precis som mig sa han att han ville bli. Hur söt är man inte då? Älskade lillebror ♥



Nu ska vi fixa iordning oss för att fira min kusins student, hon har mottagning idag så vi ska äta gott och lite så. Men har något tidsinställt men annars hörs vi inte förrens 5 i eftermiddag då vi sitter på båten hem.

Hoppas ni får en lika fin dag som vi ska ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0