Godnatt!

det var meningen att jag skulle komma igång med bloggen med ett strålande humör men redan första kvällen bröt jag mot det. Jag är så jäkla ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har varit ute hos Paddington i bara nattlinnet i ungefär en timma, gråtit och gråtit. Förstår bara inte hur folk orkar leva med sig själva, som kastar ut skit på andra som inte har gjort någonting. Det gör så ont i själen, är helt utmattad i hela kroppen. En mindre människa i mitt liv, ska aldrig göra om misstaget och låta henne köra över mig. No way!

Måste försöka lugna ner hjärtat nu och sova om jag över huvudtaget ska orka med skolan i morgon.
I morgon vaknar jag upp utan dig och vet du? det känns så jävla skönt.





Jag vet vem jag är så sluta säga till mig vem du tror att jag är.
Tro inte att jag gråter över dig, jag gråter för det du har gjort
Med den här meningen sätter jag punkt, nu är du bara historia.

Only god can judge me


Mrs play your games
Only got yourself to blame
When you want me back again
But I ain't falling back again
Cause I'm living my truth without your lies
Let's be clear baby this is goodbye
I ain't coming back tomorrow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0