Hiss alá Elin



MITT PÄLSGLANS
- Jag har haft många pälsglans genom tiderna men detta tar hem priset som det absolut bästa pälsglanset. Det har räckt i ett helt år, exakt ett helt år. Köpte detta innan Börjes Cup förra året och det har räckt tills idag. Med andra ord är det väldigt drygt då jag faktiskt använder det till svansen varje dag. Man behöver inte ta överdrivet mycket, bara lite på borsten och vips så har man en jättesnygg svans. Padde hade redan jättetjock svans så den försöker jag ta tillvara på och jag ser skillnad efter den här flaskan. Svansen känns tjockare och är lätt att borsta igenom. En STOR hiss till detta! Det enda som kanske svider lite är priset, jag köpte detta på City Gross för 180 :-


SOMMAREN!
- Hur härligt är det inte med sommarvärmen utanför? En obeskrivlig känsla att känna sig fri. De långa och varma sommarkvällarna. Att vakna upp varje morgon för att det är för ljust, titta ut genom fönstret och inse att det är ett underbart väder. De långa ridturerna och sommarcuperna. Frukost ute på altanen. Åka iväg och bada ute i havet eller polen utanför. Kunna ligga och steka en hel dag i solen och få fin färg. Gå ut och plocka hallon/smultron utanför. Grillkvällar med människor man tycker om. Sommaren får en STOR hiss av mig!


MINA UNDERBARA BLOGGLÄSARE!
- Fina ord rullar in dagligen och jag är så tacksam. Vissa av er har jag chattat med väldigt mycket och jag hoppas att ni tycker att jag lägger ner tid till er för det försöker jag alltid att göra - varje dag. Ni ger mig så mycket och då vill jag ge tillbaka lika mycket för jag blir verkligen varm inombords när folk tar sig tiden att göra saker till mig eller skriva något fint. Det värmer upp de kallaste decemberdagarna, promise! Bloggen växer och växer. Era kommentarer lyser upp mina dagar, att ni vill att jag ska leverera ut saker till er gör mig verkligen motiverad att fortsätta. Ni är helt enkelt för underbara!



Film som underbara Fredrika gjort till mig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0