Hoppträningen i förrgår...

..var bland den bästa vi någonsin haft! Allt flöt på så otroligt bra, inga stopp alls TROTS att vattenmattan var med. Viljan har hittat tillbaka till hans huvud och även modet. Allt kändes bara så lekande lätt helt enkelt. Inte många gånger jag haft den känslan av att allt bara flyter på men i förrgår dök den upp igen. Kunde inte ha kommit mer lägligt, finns inga ord för ponnyn när han beter sig precis som han ska. När han verkligen fokuserar på sin uppgift och inte allt annat bredvid banan, då går han som en klocka! Vill iväg och tävla NU!

Det ser ut som att jag kommer iväg till börjes cup iaf. Men har inte anmält mig än för vet inte riktigt vad jag ska anmäla mig till ;) Kanske att jag berättar innan jag åker, om jag nu väljer att bestämma mig för en sak. Maybe you will know...




Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: direkt efter att jag lämnat min andra kommentar kikade jag in här då jag följde dig redan när du bloggade här. Misstänkte att Isabelle hade ändrat lösenordet och det verkar ju stämma, dock kan jag inte uttala mig mer då jag inte vet vad detta handlar om. Lämnade en lång kommentar här förut idag, men anslutningen bröts så den kom nog aldrig fram.. :/



Tänkte bara säga att jag kommer fortsätta följa dig här! Du är en stor inspirationskälla för mig och jag beundrar dig för alla gånger du reser dig efter att du mått dåligt. Du är otroligt stark och vi bloggläsare kommer att fortsätta följa dig vilken blogg du än bloggar på! <3



Kram

Julia



2012-06-09 @ 20:51:44
URL: http://juliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0