Jag blev hackad

 När jag i söndags hade lagt upp ett inlägg med en sneakpeak inblandat skulle jag börja redigera de andra bilderna från hoppningen och lägga upp. När jag, en kvart senare försöker logga in på bloggen så fungerade det inte. Försökte om och om igen, kollade noga om jag skrivit fel någonstans men inte. Först trodde jag, liksom många andra att blogg.se strulade för det nya systemet och så men kom fram till att, nej så kan det inte vara för andra kunde ju iaf logga in. Alltså var det någon som kommit åt mitt lösenord och ändrat det så jag inte kom in. Så om det nu är någon som fått en elak kommentar på sin blogg med mitt namn så är det inte jag, ni vet att jag aldrig skulle gå in på en blogg och kommentera något taskigt, sån är inte jag. Hoppas ingen blev utsatt!!
 
Har verkligen varit ledsen över detta ska ni veta, jag som hade/har så otroligt mycket idéer i huvudet till den här bloggen att jag snart exploderar och så händer en sån här sak, klart man blir ledsen. Detta är en del av mig som någon vill åt pga avundsjuka, kan inte förstå det. Tror jag vet vem personen är men i detta fall har det ingen betydelse, huvudsaken är att jag fått tillbaka den och att personen lärt sig vad ett samvete är för något. Inte förren nu hade jag turen att få tillbaka min blogg igen. Är så jäkla glad så ni anar bara inte! Kul att statistiken har varit jättebra ändå och att ni fortfarande hänger kvar! NU ska vi rocka den här bloggen, yeeay! NU ska jag skriva så fingrarna glöder, inlägg på inlägg ska skrivas om både det ena och det andra. Håll i er, för nu KÖR vi! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0