Jag, en förebild?

Ett stort mål för mig i livet genom min blogg är att kunna inspirera andra människor. Jag vet inte hur jag ska göra det, hur jag ska göra för att lyckas. Har bara kommit fram till en faktor som gör att jag kommer kunna genomföra mitt mål nämligen bara genom att vara mig själv. Skriva texter direkt från hjärtat, starka och bra åsiktsinlägg, mycket push/pepp inlägg till er läsare.

Det finaste jag någonsin fått höra från en bloggläsare är att "du inspirerar mig så otroligt mycket Elin, du har fått mig att göra saker som jag inte vågat göra tidigare. Tack, du är grym och min idol!!" Hur glad blir man inte inombords när man får såna här texter tillägnat sig själv? Tack för att NI gör det här möjligt för mig!

Gick in på en klubbkompis blogg och hittade det här inlägget, blev verkligen så otroligt glad. Jag är inte bortskämd med sånt här så när jag väl får något så fint skrivet om mig så blir jag glad, varm och lycklig. Tack så otroligt mycket Michelle! Lycka till med ditt modelljobb!! ♥

Kom till inlägget här




Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg du har! :)

2012-06-05 @ 20:03:07
URL: http://granbackas.devote.se
Postat av: Fredrika

du är en förebild för många elin, för mig också! du måste bara inse det! <3

2012-06-08 @ 23:15:10
URL: http://teamvf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0