Läsarfråga

Från början var det meningen att jag skulle ha gjort en film, en introduktionsfilm om mig istället för att läsa en tråkig text. Men jag överväger nästan att skriva en liten presentation om mig, hästarna och vad bloggen kommer att handla om istället eftersom det blev som det blev. Det är ju ändå ganska bra för er att läsa nu snarast, för det är inte så kul att läsa en blogg när man inte vet något om bloggerskan bakom skärmen eller bloggens innehåll. Vet inte riktigt när jag har tiden att göra filmen heller men jag vet precis hur den kommer att se ut och jag vet att den kommer bli bra.

Jag tänker överlämna frågan till er faktiskt för det är för er som jag gör detta.

Vill ni hellre ha en film som presentation av mig själv och kanske få vänta en vecka eller två
eller..
Vill ni ha en text här och nu?



Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en film om din fru Jennifer <3

2012-06-05 @ 10:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0