"Ledig" dag

Fick reda på nyss att jag inte har några som helst lektioner i morgon, så sinnessjukt skönt. Dock måste jag kravla mig iväg till skolan iaf för jag har lovat min lite smått handikappade vän Liza att hjälpa henne med matten. Som många kanske redan läste i ett tidigare inlägg så har Liza "lyckats" ramla av sin häst och brutit benet. Om ett halvår är det beräknat att hon ska kunna gå normalt igen... Känner att det minsta jag kan göra för att stötta henne är att cykla dit och hem i morgon på min lediga dag för att hjälpa henne. Har för mycket samvete/empati i kroppen för att kunna vara hemma hela dagen i morgon. Men ser fram emot att få träffa henne igen. Lilla Liza ♥

Sen har jag fortfarande arbeten kvar att göra... inte så lätt när hjärnan haft semester sen i julas. Men det ska fixas i morgon och skickas in sen är jag FRI.



Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0