Livet på ön

Som alltid mår man bra när man kommer till den här ön eller iaf jag gör det. Här finns bara människor som tycker om en och som aldrig skulle vilja mig illa. Själen mår bra i detta trygga sällskap för det är precis det jag är när jag är här, trygg. Vill ta vara på all den här tiden så därför kan ni inte räkna med jättemycket bloggning på dagarna vilket är förståeligt hoppas jag. Ibland behöver man lämna allt för att inse hur bra man har det.

Ikväll har vi spelat sällskapsspel, kollat på TV tillsammans, grillat och fikat. Vaknade upp hos farmor men efter att vi käkat frulle så drog vi till min farfar. Mycket mysigt! I morgon är det hemfärd som gäller, 3 timmars båtresa hem och som vanligt lämnar man med blandade känslor. Ska bli skönt att komma hem till Paddington och familjen igen samtidigt som jag kommer sakna alla goa människor här. Men jag vet att jag alltid är välkommen hit och i höst kommer jag att ta mig en resa hit, såklart :)



Måste bara ägna några rader åt er peppande människor där ute som läser min blogg. Ni vet när jag som mest behöver er och jag tycker om er allihop! Blir verkligen rörd över era kommentarer som ramlar in här, tack för att ni fina människor finns där ute och stöttar mig i detta. Även att ni inte riktigt vet vad som har hänt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0