Morsning korsning!

Godmorgon soliga tisdag! :D

Idag vaknade jag upp, starkare än någonsin. Min teori är att slå sig hårt, falla till marken och sedan ta sig upp igen, tro mig det fungerar. Nu ska jag sluta tjata om det här, nu är jag glad igen! Wiihu

Mycket bra första dag på bloggen igår faktiskt, bättre än vad jag hade trott. Jag hoppas ni stannar här för snart kommer bloggen bli ännu bättre. Jag har så mycket planer på G att jag nu ska sätta mig med ett word-dokument och skriva ner allt så jag inte glömmer bort något. Bra va?

Idag händer det inte något speciellt, vanlig tisdag liksom dock en solig sådan för en gångs skull. Är i skolan till 4 idag sen väntas det ridning av Mr. Paddington på banan. Han var jättefin sist så det blir spännande att sitta upp igen på honom. Igår skrittade min lillasyster ut med honom då jag var på trafikskolan hela kvällen efter skolan. Det hade tydligen gått mycket bra vilket glädjer mig!



Hoppas ni får en fin tisdag mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0