Nu går båten!

Efter en otroligt hektisk dag men a lot to do så sitter jag just nu på båten mot.....GOTLAND!
(Det var tre stycken som gissade rätt men Sofie var den snabbaste)

Kan förklara min koppling till den här underbara ön. Min pappa är född och uppvuxen på gotland. Jag är även född och döpt där. Min farfar, farmor och kusiner på pappas sida bor där så vi åker ibland och hälsar på. Därför har jag en stor koppling dit.

Men anledningen till att vi åker nu är för att min kusin tar studenten i morgon så vi stannar över helgen. Jag har inte möjligheten att åka hit i sommar då jag jobbar i princip hela sommaren. Så därför tänkte jag åka dit nu och hälsa på och så. Jättekul att träffa alla igen, verkligen. Har med min lilla kamera så ni kommer att få bilder/uppdatering över helgen också, tänker ju inte resa utan er heller ;)

Vet inte hur länge jag kommer att ha internet men så länge vi har det så kommer jag uppdatera om det som jag missat.

Satt på min webbkamera i datorn och skulle ta ett kort på min lillebror och min lillasyster. Då dök det upp en tjej som också ville vara med på bild, haha så söt! :D


Hon som är närmast mig var det som också ville synas. Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0