On my way back home

Efter en mysig stund med släkten i en lokal med tacobuffé och tårta så sitter jag nu på båten på väg hem till Småland. Är så arg just nu kan jag säga, vi var tvungna att åka med den lilla gotlandsbåten. Så otrevlig personal har jag aldrig varit med om! Vi fick platsbiljetter utspridda över hela båten och de vägrar att hjälpa oss. Det finns inga uttag så jag kan ladda datorn och utan musik i 3 timmar fungerar inte. Kommer dö av tristess känner jag. Internet kommer inte fungera länge till heller. Det blåser även jättemycket ute vilket kommer resultera i mycket gungning då båten är så pass liten. Fyfan säger jag bara, vägrar vara åksjuk i 3 timmar asså. :(

Vill bara hem, NU.



Kommer jag hem och mår bra så kommer jag uppdatera, annars vet ni att jag mår dåligt och vill förmodligen bara sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0