Övertrött

Kvällen blev jättebra och lyckad men kan man förvänta sig annat när man är i trevligt sällskap på bästa ridklubben i Sverige? :)

Det kommer bilder och kanske även filmer från dagen idag. Min dator är segast i världen så att sätta sig och försöka fixa bilder nu är bara idioti. Ibland är livet så stressigt att man faktiskt inte hinner med, alltid är det någonting som måste göras eller fixas. Kan vara skönt med ett andrum ibland och bara ta "en dag ledigt".

Här har ni iaf två bilder alldeles nytagna på Milton. Idag är han 25 dagar gammal!


Han älskar att pussas, slicka en i ansiktet och att gosa. Snutte ♥


.. och såklart att busa, man är väl inte hingst för inget? ;)

Nu ska jag släcka lampan och försöka att för en gångs skull att sova ut i morgon. Den som väcker mig i morgon har väckt mig för sista gången...haha hu vad arg jag lät när jag skrev det där. Men det är faktiskt så att jag har ett otroligt taskigt morgonhumör när jag är så förbannat trött. Som idag vågade knappt Johanna väcka mig för att hon var rädd att jag skulle slå henne, haha! Nej jag är inte farlig, bara lite arg när jag sover ;)

Natti natti kära läsare, you know I love u!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0