Seg som kola

Idag har jag hunnit med allt och ingenting. Inlämningsuppgifter efter inlämningsuppgifter skickas in och snart är jag så gott som färdig med årskurs 2. Olidligt skönt, sen blir det inte mer skolprat här på bloggen tills hösten drar igång igen! Sommarlov eller jag menar jobbet börjar snart men just nu känner jag faktiskt inte någon ångest till att jag ska jobba bort 8 veckor utav sommaren. Jag jobbar på en bra avdelning med otroligt rolig/trevlig personal! Känns superbra, vill börja NU! :D

Trots att jag kom hem så pass mycket tidigare idag än vad jag brukar göra så är jag genomtrött i hela kroppen, seg som kola. Passar verkligen bra med en dag ledigt i morgon. Innan sken solen men nu blåser/regnar det ute - precis lagom till jag ska ut till stallet och rida ;) Inte lönt att klaga, bara dra på sig kläder efter väder och gilla läget. Padde skiner nog upp mig en hel del, precis som alltid!

Ska försöka få med mig Amandha ut så hon kan fota dagens ridpass!
För jag antar att ni vill ha lite nya och fräscha bilder på min lilla "köttbulle" till häst? :)


Han är ju trots allt, ganska fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0