Skolavslutningen 2012

Ja i morgon smäller det då, sista dagen i 2:an (fan vad liten jag kände mig nu) menar asså tvåan på gymnasiet för er som inte riktigt hängde med ;)

När jag var liten var jag så otroligt pepp på den här dagen. Jag kom ihåg att jag räknade ner dagarna redan efter jullovet men i år, känner jag ingenting. Någonting jag hatar är att ändra på mina rutiner och traditioner. Att inte få vara i kyrkan i morgon svider hårt och det är så sjukt tråkigt. Vi har ju ALLTID varit det innan och ingen har kommit till skada, förstår inte själva grejen faktiskt... sporthallen, here we come!

Har inte ens brytt mig om att köpa någon ny klänning eller nya skor. Jag skiter i vilket detta året, det är inte ens kul att gå på sommarlov - så känns det iaf nu. Mitt sista sommarlov någonsin och jag ska jobba bort det... ibland känns det bara så trist men jag är pepp på att jobba ändå. Kan inte riktigt skriva ner mina känslor just nu då jag inte känner någonting alls.

I morgon hade jag velat springa ut på balkongen, skrika att vår klass är bäst, hylla en viss lärare och åka flak flera varv runt köpingen, precis som studenterna kommer att göra... ÅH ett år kvar tills det är min tur, ett HELT år... fuck.

Lägger upp bilder i morgon på min outfit som jag lyckades hitta fram. Bilder kommer ni få, i massor i morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0