Sommarjakt

Bland de värsta som finns är nog när man blir väckt av någon när man bara vill sova vidare. Detta hände mig alldeles nyss och nu sitter jag här, i min säng, svinsur på allt, känner hat mot flugorna som är mig överallt men samtidigt så skrattar jag inombords för jag kom på mig själv att vara arg, haha jag är sån som nästan aldrig blir sur heller. Det var min kära lillasyster Johanna som väckte mig för att säga att hennes kompis är på väg så jag är tvungen att hjälpa de med ett skolarbete. Fast det kan ändå bli kul då de har spelat in en skräckfilm på engelska som jag ska klippa ihop, lägga till effekter osv. Kanske att ni får se resultatet senare? :)

Inatt har Amandha sovit hos mig, välbehövligt. Idag ska vi göra något väldigt kul samtidigt som det är nytt för Paddington. På min ridklubb har de anordnat en "jakt" som går ut på att man rider ut tillsammans ca 1 timme i skogen. När man kommer tillbaka så är det ett upplopp som gäller. Då ska alla ställa sig på en rad ute på en äng. Så säger någon, klara, färdiga GÅ. Då ska man galoppera så fort man bara kan över till andra sida. Först dit vinner. Känner på mig att Mr. Köttbulle har stor chans att kamma hem det där faktiskt då inget han gör kan gå långsamt. ;)



Amandha & Jag ♥

Godmorgon iaf, hoppas ni inte blev väckta utav någon/något idag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0