Söndagens (knasiga) hoppning

I söndags så hoppade Paddington och jag som sagt hemma på banan. Vi satt upp en "fem och en halva" bara för att bygga på självförtroendet ytterliggare ett steg. Sista gången vi stämde av allt inför Börjes Cup nu till helgen och aldrig förr har jag varit nervös för att hoppträna men i söndags var jag rädd för att allt skulle bli pannkaka bara för att det gått SÅ bra nu på senaste tiden.Nu i efterhand undrar jag varför jag överhuvudtaget kunde oroa mig över detta för...
Ponnyn var ju helt amazing!!
 
Vi breddade och vi höjde - han hoppade ALLT utan några problem alls. Aldrig förr har han skjutit iväg så mycket och hoppat genom kroppen. Blir alldeles varm inombords när jag tänker tillbaka och ser bilderna sen i söndags. Är så fruktansvärt taggad till helgens klasser där bland annat LA debuten går av stapeln!

Nu efter två år känner jag att vi verkligen blivit ett team, som vinner och förlorar tillsammans. Fina Paddington
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0