Sov inte med öppet fönster

Äntligen har jag lite internet igen! Får hoppas att internet hemma vill samarbeta idag... Fick panik igår när jag inte kunde uppdatera eller svara på fb chatten, var nära ett par gånger att kasta datorn rätt in i väggen men som tur var höll jag mig i skinnet.

Vaknade iaf upp idag och är lite smått förkyld, superkul verkligen. Helt täppt i näsan och är lite hes. Vet ni den sjuka anledningen till min plötsliga sjukdom? Jo mitt fönster stod lite på glänt och hade gjort under natten, min säng är placerad precis under den också. Så antagligen måste det ha blåst järnet utanför för jag är inte en sån som lätt blir sjuk, har bra immunförsvar men nehe inte den här gången. Så tips till er är att inte ha fönstret på glänt! ;)

Tog faktiskt och cyklade till skolan idag = 6km. Ska cykla hem också så under den här dagen har jag cyklat 1,2 mil. Hurtigt värre! Måste ju börja träna nu för om en vecka drar jobbet igång och då blir det att cykla dit varje gång = 7km. Kommer bli "fit" i sommar asså, gött mos!

Trots att det är en sjuukt onödig dag i skolan så är vi tvungna att vara här. Fikade halv 9 till klockan 10, hade rast till 11, gick och käkade och nu sitter jag här och måste vänta till halv 1 på nästa lektion där vi ska KOLLA FILM. sånt kan jag göra hemma om jag vill, kul att det är obligatoriskt. Som om jag inte har annat att göra, daaah.

Nej men vi hörs (om nu internet vill med sig) när jag kommer hem! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0