Utbildning

Kom precis hem efter att ha varit på medicindeligeringsutbildning på jobbet. Jag var så trött i morse när jag körde mopeden ner kan jag säga, emellan allt intressant som sades på utbildningen så höll mina ögon på att slockna. Då fick vi in kaffe, jag hatar kaffe men vet ni vad? Jag tryckte i mig en hel kopp bara för att jag var så trött, haha. Låtsades som att det var gott liksom. Är typ uppe i högvarv nu, så nu ska jag orka hela dagen. Börjar samla på mig vuxenpoäng nu när jag snart fyller 18 ;)

Ska ner vid 1 igen då vi har förflyttningsteknik och sedan löneprat med chefen. Härligt! Kan inte förstå att jag snart ska börja jobba, bara en vecka kvar idag. Tiden går snabbare än x2000. Men det är så det ska vara!

Håll utkik här under dagen, ska skriva ett inlägg nu som jag lägger på inställt innan klockan 8 ikväll. Där får ni veta en sjukt spännande sak, promise!



Åh, underbara sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0