På inköpslistan

När jag var ute i stallet idag så upptäckte jag att det behövs köpas hem lite småsaker som håller på att ta slut. För det är ju alltid kul att köpa småsaker som detta som man verkligen behöver än saker man inte behöver men som är oemotståndligt snyggt ;) elleeer? Men iaf, saker som detta kan jag inte vara utan så det blir att åka in nästa vecka för en minishopping med morsan!

Såhär ser inköpslistan ut just nu:

Päls/man/svans spray.


Nya svarta framskydd. Mina tänker jag inte använda längre då kanten har gått upp.


Spånbal - till Börjes Cup

Nya bettringar

Hinkar med lock på för av någon konstig anledning går våra alltid sönder eller försvinner.

Tvättsvampar - går alltid åt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0