Utvärdering alá Amandha!

Hej bloggen! Amandha här, som ni kanske har läst så fick jag i uppgift att hålla Paddington i gång nu i helgen medans Elin var på Gotland. Det tackade jag ju inte nej till i första taget heller då han ser helt underbar ut att rida + att min egna häst är halt nu och då hade jag ju tid till att rida denna underbara häst =D 

I fredags när jag red då, så körde jag lite dressyr på banan för att bara känna in mig på honom och hitta de flesta knapparna vilket funkade väldigt bra =D  Det som jag tyckte var jobbigast var att det ser ut som att man måste hålla rätt så hårt elr jaa inte så hårt men endå hålla men nej det fick man inte, man skulle vara väldigt lätt i handen för att han skulle funka som bäst. Det är inget som man tror om honom men så är det. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0