Varför jag varit inaktiv

.. Jag fullständigt HATAR nya blogg.se av den enkla anledningen att jag knappt kan ta mig in på den. Tar tusen år att ladda upp bara själva sidan och sedan tusen år till för att ens kunna logga in (nej, överdriver inte alls). Därför har blogglusten sjunkit till botten och det har ekat tomt här men så är det ibland. Jobbet har tagit över stor del av mitt liv också vilket jag inte alls är van vid, från att jobba 0 timmar/dag till 8 timmar/dag - det är en omställning. Men well, inlägg kommer så småningom!
 
(och bilder tar även det tusen år att ladda upp och den tiden har jag inte riktigt nu, frustrerad om något!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar nya blogg.se! För mig funkar det iaf jättebra :D Och bilder går jättesnabbt att ladda upp. För mig :)

2012-06-24 @ 11:58:11
URL: http://idawoxliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0