Veckans guldklimp

Tänkte införa något nytt här på bloggen, veckans guldklimp. Varje vecka kommer jag att utse en person som antingen betyder väldigt mycket för mig, någon jag inspireras utav eller bara någon jag tycker ska förtjäna den äran. Jag tycker det är viktigt att uppskatta varandra, när någon gör någonting bra ska den få veta det. Eftersom jag är en otroligt kärleksfull människa så tyckte jag att detta var en kanon idé. Man ska inte stjälpa andra utan man ska hjälpa.



Den här veckan går äran till ingen mindre än min älskade vän, Jennifer.

Motivering:
Jennifer har i alla lägen funnits där för mig, lyssnat när det varit svårt och guidat mig igenom tunga motgångar. Med sitt enorma stöd och sitt otroliga engagemang att hjälpa människor är hon värd att få all kärlek i världen tillbaka. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som får ha den här människan i mitt liv. Min kärlek till henne är stor och jag kommer alltid finnas där för henne - vad hon än väljer att göra. Åker hon in i fängelset så kommer jag vara den som sitter bredvid. Jag är stolt över min vän och vad hon åstadkommit. Sist men inte minst säger jag de tre mest betydelsefulla orden i världen. Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig min bästa vän !!

2012-06-15 @ 19:44:08
URL: http://jennifersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0