20/11-12

Godmorgon världen, universum, jorden och skåne!
Idag är jag fortfarande lika trött trots att jag kunde somna vid klockan halv 11 igår kväll. Vet inte vad problemet är riktigt, kan kanske vara att det är så oerhört mörkt ute på morgonen? Någon mer som har det så kanske eller är det bara jag?
 
Anyway tisdag idag och innebandyträning står på schemat, känns som om det var evigheter sen sist fast det var ju i fredags. Ska försöka gå lite tidigare så jag hinner med den tidiga bussen hem så jag eventuellt hinner skritta Paddington lite. Men får se hur det blir helt enkelt.
 
Annars ska båda hästarna ridas i morgon igen då jag är ledig.
 

En liten Milton får stå för morgonbilden. Så liten han var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0