21:44

Hovslagaren kom tydligen idag, hade ingen aning om det så idag fick båda hästarna vila då de kan ömma lite sådär efter skoningar/verkningar. Hellre det säkra före det osäkra.

Nu är jag galet trött, ska snart krypa ner i min gosiga säng med två duntäcken och 4 kuddar. Goseligosgos. Jag behöver ju uppenbarligen sova då jag har varit mer döende än levande idag tråkigt nog. Vill vara pigg, känna mig fräsch liksom. Plugg i morgon och sen studiedag på onsdag! Dock kommer det bokstavligen bli vad det heter STUDIEdag och kanske en kalmar resa efter det. Övningskör ju!

Jag borde nog ha en knapp på mig själv som andra kan trycka på när jag pratar/skriver för mycket om onödiga saker. Trycker på den knappen nu och säger godnatt till er där ute som läser min blogg. ❤


Kommentarer
Postat av: Elin

Men sköööönt mer studiedag :(:( haha ;)

2012-11-20 @ 09:08:52
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0