Ännu en skolvecka avklarad - CHECK

Godmorgon och välkommen fredag, du kom inte en dag för tidigt!
Idag kan jag börja med att säga att jag är nervös.. och lite mer nervös. Idag smäller det i Oskarshamns A-hall klockan 20:00. Vi ska möta serieledarna Husqvarna och det kommer bli tufft men såklart, KUL! Jag är en av de uttagna och jag ska då visa att jag kan, liksom alla andra. Till skillnad från de flesta lagen så är vi ett lag och kämpar som ett. Idag blir det tufft men ingenting är omöjligt!
 
Förövrigt är det ganska segt att sluta vid 4 på en fredag men bara att jobba sig igenom det, det är ju trots allt helg sedan, en grym sådan. Emma kommer till mig, antingen idag eller i morgon och stannar tills på söndag. Wiho! Bilder kommer, givetvis från allt knas vi kommer hitta på.
 

Emma och Paddington ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0