Fredag, im in love.

Det är nästan så jag skulle kunna skriva godmorgon vid den här tidpunkten då jag inte gjort annat än att sova/äta/kollat film hela denna dagen. För en stund sedan åkte min älskling hem tråkigt nog, saknar honom redan! Antar att det kallas äkta kärlek? Oh yes, it really is! Vi firade min lillasyster igår kväll efter min träning och hade lite familjemys. Kollade film till klockan 1 i natt så mys.
 
Jag måste bara berätta en sjukt rolig sak för er nu som gjorde att jag nu mår så jäkla bra. För en vecka sedan såg det bäcksvart ut på både hästfronten och innebandyfronten MEN nu hörreni, NU HAR DET VÄNT!! Paddington mår jättebra, allt bara rullar på och vi har kul tillsammans igen. Och nu till en annan rolig sak, jag blev uttagen till division 2 igen i morgon. Allt tack vare min pappa, han är helt otrolig. Hela vägen in till träningen igår så peppade han mig och gjorde så att jag släppte alla spärrar. "Tänk inte på allt som kan gå fel, bara släpp all din prestationsångest och spela ditt spel, då tar du dig hela vägen" - TACK för de orden pappa, älskar dig!
 
Så i morgon går bussen från Oskarshamn vid 09:45 på väg till Ljungby för en division 2 match. 3 timmar buss enkel resa, tur att man har så otroligt härliga människor i laget! Sen ska jag även spela i Kalmar på söndag, en division 3 match, kul! :D
 
Så nu blir det stalltid med start nu. Ska bara byta om till varma och gosiga kläder sen ska jag tillbringa tiden till att mocka, fylla på vatten, lägga upp hö, ta in hästarna, rida Paddington en sväng samt ge de foder. Så mysigt

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Fina Elin!

2012-11-04 @ 12:32:30
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0