Fredag!

Godmorgon på er!

Tänkte börja med att skriva att, nej jag är inte död, har inte försvunnit, sitter på exakt samma plats som igår men den enda skillnaden från igår är att jag idag har tid att skriva här till er. Jag hade uppgifter jag var tvungen att göra igår efter träningen, tog tag i saken och gjorde färdigt dem och skickade in, liten lättnad. Innan har jag prioriterat bloggen först men nu måste jag lägga tid på skolan och eftersom jag inte helt ska gå in i väggen så måste jag plocka bort någonting vilket då blir bloggen. Men det hoppas jag att ni har överseende med!
 
En sak som jag tycker är konstigt är att när jag är iväg och ska mobilblogga så fungerar det fasen inte? Det bara laddar, laddar och laddar så jag blir galen till slut. Ska kolla upp det där för det är ju faktiskt praktiskt att mobilblogga också. På senare tiden har jag blivit otroligt lat med att faktiskt ta upp datorn måste jag medge, då jag har telefonen - ändring och skärpning.
 
Idag åker jag diiirekt efter skolan till matchen. Vi spelar i Karlskrona ikväll vid halv 8. Jag slutar vid 4 och då kommer mitt lag och plockar upp mig i Mönsterås. Om vi vinner den här matchen så ligger vi 3:a i serien, ett poäng bakom tvåan. Viktig match ikväll alltså! Kul!
 
Detta innebär att hästarna får en till vilodag men jag tror inte att det på något sätt skadar dem. Tror det är bra att bara vara ibland så det inte blir för mycket utav det goda. I morgon ska jag iaf rida båda två!
 
Fredag idag igen ja, fasiken vad tiden rinner iväg?! Eller det kanske bara är så för mig då jag har för mycket att göra varje dag? ;)
 
Hur som helst, har ett bra inlägg i huvudet nu iaf, får se om jag hinner skriva ner det senare. Något vi pratade om på idrottspsykologin igår, hur man ska tänka för att vinna. Blir ett peppinlägg med mycket "tips" från mig och det jag lärt mig. Om det skulle vara något ni skulle vilja läsa om kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0